Vi har ätit..
middag här hemma nu och sitter faktiskt och tar det lugnt, vi ska strax gå upp och lägga oss, barnen och jag. Får se om man kan hålla sig vaken idag ikväll iaf så kanske A slipper väcka mig när han kommer hem. ;-)

Idag gick jag iväg ut och promenerade som jag skulle, skönt att komma ut i frisk luften. Det märktes att barnen sovit bra inatt för när jag hämtade dom idag och vi skulle gå hem så traskade båda två på för egen maskin. Tindra vill ofta bli buren annars men idag visade hon vilken stor tjej hon blivit. Dessutom gick hämtningen rätt snabbt och mycket smärtfritt.
Fick sms idag ifrån min underbara vän Martina, vi har inte hunnit höras så mycket under julhelgerna så det är verkligen superkul att höra ifrån henne igen. Får se om vi hittar på nåt till veckan oxå. Jag har även pratat i telefonen med Johanna och Jessica.. tack för att ni hjälpte mig fördriva tiden lite idag. ;-)

Mina vänner är verkligen underbara..!! <3

Här kommer bilder som vi tog imorse på barnen...

Först ut Tindra

Outfit :
Grå poloklänning ifrån Cubus
Jeansleggings ifrån Exit
Stålmannen strumpor ifrån H&M
Tandborste med lilleskutt på ifrån ICA ;-)

Adrian

Outfit:
Piké tröja ifrån H&M
Cardigan ifrån Cubus
Jeans ifrån Cubus


Publicerad: klockan 18:22:39.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:41:50.
Postat av: sara
fina kläder på fina barn! :-)
Postad: klockan 00:04:21.
Postat av: Angel
söta
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0