Vilken chans!
Jag har idag insett vilket lyx det är att faktiskt få tid att ta hand om sig själv och sin kropp. Jag har alla möjligheter nu att göra vad jag vill! Och försöka utmana mig själv lite mera.

Så idag har jag tränat, hur härligt som helst! Sedan tog jag en dusch i lugn och ro, och allt fick ta sin tid. Ingen stress! Snart ska jag iväg och ta en snabbfika med Martina, sista minuten bokning. =) Så ska jag kika runt lite på Birsta tänkte jag.

Ska lägga upp lite mer träning nu när jag är hemma och passa på att göra allt för att kroppen ska må bra så man kan må bättre själv oxå.

Ses senare..nu ska jag iväg och köpa snus och åka upp med till gubben..han tror säkert jag glömt det..men icke!!

Kramen!



Publicerad: klockan 12:06:25.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:13:40.
Postat av: Amanda
jaa, det ska bli riktigt skoj!
Postad: klockan 15:57:51.
Postat av: Martina & Goa
TACK för idag gums! Alltid lika härligt att ses :0) Längtar till nästa helg...! KRAM
Postad: klockan 16:11:34.
Postat av: Amanda
SJukt äckligt, det är precis vad det är!:P
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0