Dålig uppdatering och en trött mama!
Jag har inte orkat uppdatera så mycket denna helg, det har varit sena nätter, tidiga mornar och en massa gatufestande. Igår hade vi lite att stå i, och jag och Anna ställde in Gatufesten då vi behövde vara hemma och ta hand om annat. Jag vill inte skriva så mycket mer med hänsyn till dom som behövde oss, men nu vet ni varför det varit dåligt med uppdaterande.

Nu ska jag lägga mig i vår säng med Tindra och kolla på filmen, Tingeling och bara mysa innan vi somnar. Vi somnar nog tidigt ikväll skulle jag tro. ;)

Mer updates imorgon! =)
Ha en toppenkväll..nu ska mamman vila, imorgon är det inskrivning på MVC. Weeii!



Publicerad: klockan 19:06:07.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:56:14.
Postat av: Maria
Roligt med inskrivningen på MVC i morgon!



Fin liten mage du har fått:-)



Kram
Postad: klockan 22:28:34.
Postat av: £lli£
Min mage är lika stor ju=( tror det är tvillingar;) ska skrivas in på mvc nästa vecka. Blit magen större för varje barn? börjar undra för jag är lika rund som när jag var i v.15 med Livia:S fast första barnet kanske inte syns så tidigt ifs?!

Är också sjukt trött! skulle kunna sova dygnet runt Jäsp Hoppas ni har det bra! Kramar=)
Postad: klockan 23:46:52.
Postat av: maria
Vad mysigt med gravidmage! Jag saknar det.. :)
Postad: klockan 02:55:05.
Postat av: Areyanna
Vilken vacker söt bejbimage;)
Postad: klockan 16:40:31.
Postat av: Emma-Lisa
haha, jag hoppas att du inte syftar till de där cam-korten ;D Vilken mysig söt mage du har! När är det du ska ha egentligen?

Och vilken fin bild på dig och rara Adrian, så himla söt kille! Krama om massor :D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0