Doktorn och städtanten.
Idag, imorse klev vi upp 9, tidigaste morgonen denna semester. Det var bara att hoppa in i duschen och göra sig klar för klockan 10 skulle jag och magen till Doktorn. Vi skulle lägga upp en plan över hur vi ska gå tillväga med mina ständiga urinvägsinfektioner. Det blev ingen plan, istället lämnade jag ett nytt kissprov då jag nyss ätit klar pencillinkuren och så ska vi se om UVI:n fortfarande är kvar. Vilket jag tror för jag känner av det än. Så dom skulle skicka en odling och höra av sig. Väldigt onödigt besök egentligen då vi inte diskuterade hur vi ska gå tillväga utan bara i princip lämnade ett kissprov. Onödig resa, kan jag tycka. Hela mötet tog en kvart.

Så nu sitter man återigen och väntar på att dom ska höra av sig och bekräfta vad jag redan vet. ;-)

Idag klipper Alex gräset, och det behövdes idag. Själv ska jag sätta igång att städa övervåningen och fortsätta tvätta. Vi måste göra klart inför fredagen då vi sticker på liten minisemester. Ska fråga någon av min söta småsyskon om dom kan vara kattvakter i helgen. Det är en del vi ska hinna med.

Tvätten måste bli klar oxå så vi har lite kläder att packa..så nu poppar vi musik och kör igång med städandet.
Ska även hinna hämta Alex present, han fyller år på måndag.

Bilder på katterna ska jag försöka lägga ut här senare idag då jag inte haft lust att sitta så mycket vid datorn pga att jag har haft så ont.

Ses senare..

Publicerad: klockan 12:05:40.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:14:34.
Postat av: Sandra
Vad jobbigt att städigt ha UVI :( Så jobbigt och ont :( Hoppas dom kan komma på en lösning snart för dig.. Jag klagar själv efter 1 dag när jag väl har det :P
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0