Full fart..
Kom nyss hem igen efter att ha varit och skjutsat Adrian till sin kompis, Robin. Men innan vi for dit fick jag hjälp av min stora pojke med att tömma sopor på sopsorteringen. Min duktige kille!!

Ska sätta fart med städandet igen oxå, Tindra sitter ute på vår altan och målar jättefina gubbar...hon har inte ritat gubbar tidigare utan då var det mest "virvelvindar", så ni kan juh gissa hur stolt man blir när man ser dem första gubbarna. =) Nu är jag en stor tjej, påpekar hon oxå. ;-)

Här kommer bilder på kisseungarna... Håll tillgodo med dom små sötnosarna.. =)






Publicerad: klockan 14:16:15.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:47:49.
Postat av: Amanda
Åh vilka små söta! ^^
Postad: klockan 19:10:38.
Postat av: Mor Penna
Men oj vilka gulliga :-) Och vilken fin blogg du har. Kram
Postad: klockan 22:55:17.
Postat av: Sandra
Den 29 Juli nu har jag (: 10.30 tror jag :D Ja ska bli spännande faktist att se att allt är bra med det och så :D Länktar massor.. 2 veckor kvar bara av över en månad.. Men tiden går ju så frukansvärt fort som tur är :P



Ja sakta men säkert kommer vi fram :D

Ja det får du göra så man får se hur den har växt (:
Postad: klockan 20:51:59.
Postat av: sara
villka små sötnosar...så man blir lite sugen:) Hoppas ndu mår bra annars o lycka till me magen:)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0