Idag är ingen vanlig dag..
för idag är det makens födelsedag, HURRA HURRA HURRA! =)

Ska strax göra frukost på sängen åt honom.. och sedan ska jag och barnen sjunga.

Vi kom hem igår på eftermiddagen och har haft en superhärlig helg i Hörsång. Vi blev bjuden på en massa god mat, och hade det väldigt trevligt och avslappnat! Fick mest sitta och bli serverade..det var så skönt och behövligt. Igår hann jag inte uppdatera då barnen var helt trötta och sluta, jag likaså.
Igårkväll drog jag och Adrian iväg och hyrde lite film, en var åt barnen och 2 åt oss. Jag slocknade tyvärr till andra filmen då jag var så sjukt trött. Men det var så mysigt att få en slapparkväll i soffan med älsklingen och bara mysa.

Jag kan lägga ut någon bild från helgen senare, just nu måste jag göra frukost innan maken vaknar. Tyvärr har jag inte många bilder från helgen då jag glömde kameran hela tiden. Vi hade soligt och fint väder iaf, förutom igår då det blev mulet men det kändes rätt skönt då vi ändå skulle hemåt då.

Nepp dags att sätta fart här.


Publicerad: klockan 10:22:48.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:46:08.
Postat av: Cissi
Grattis! Hoppas att ni har en alldeles underbar dag tillsammans! Kramar Cissi
Postad: klockan 20:28:58.
Postat av: £lli£
då får jag hoppas ni fick en bra födelsedag! =)

imorrn skrivs jag ÄNTLIGEN in på mvc;) barnmorskan jag hade med Liv har hafft semester men är tillbax, lite kul att få samma... Hoppas ni mår bra! Massa kramar!!! =)
Postad: klockan 23:05:03.
Postat av: Annica
Grattis till maken och till er resa - höga kusten är så vackert!
Postad: klockan 11:18:43.
Postat av: mamsen
GRATTIS



på din namnsdag idag Johanna =)



Puss o kram
Postad: klockan 11:20:31.
Postat av: Mamsen igen
Johanna eller Joanna, är ett kvinnonamn med grekiskt ursprung (Ioanna,), och en femininform av Johannes. Båda namnen härstammar ur grekiska varianter av det hebreiska namnet Jochanan som betyder "Gud har förbarmat sig". Johanna betyder "Guds gåva". Namnet har använts i Sverige sedan 1300-talet, men kom dock med i almanackan först i mitten av 1700-talet. Det var mycket vanligt i bondesamhället på 1800-talet och hade en ny popularitetsperiod under 1980-talet 1980- och 1990-talet då det som högst var det fjärde vanligaste namnet bland nyfödda flickor. Det finns 70003 kvinnor som har förnamnet Johanna. Av dessa har 33705 namnet Johanna som tilltalsnamn/ förstanamn. Det finns även 11 män med namnet Johanna varav en har det som tilltalsnamn/ förstanamn. Namnsdag: 21 juli (Sedan 1755)
Postad: klockan 09:11:06.
Postat av: Sanda
Nej va kul (:

Ja kommer inte ihåg vad den heter nu, tror jag satsar helt på denna ist.. :P
Postad: klockan 09:52:19.
Postat av: emily
Nu är det LITE sent, men GRATTIS i efterskott :)



Nu har vi landat hemma. Hur har ni det? Har inte hunnit gå in på några bloggar när vi var på Gotland men nu ska jag uppdatera mig rejält :)



Hoppas du mår bra vännen

kramar
Postad: klockan 15:38:07.
Postat av: Emma-Lisa
Grattis till maken från mig1 vilken härlig och mysig helg ni tycks ha haft! Är allt bra med dig, hur går det med lillmagen? ;D Krama om
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0