Less på värmen..
jag trodde inte jag skulle skriva detta men just nu är jag less på värmen, endast för att vi inte kan kyla av oss på ett bra sätt idag. Vi kan inte åka iväg och bada så då ligger man och svettas som aldrig förr, vilket är jobbigt. Jag har lyckats få rent golven här på nedervåningen, torkat golv och dammsugat. Skönt att få det gjort men jag kan säga att jag trodde värmen skulle ta livet av mig efteråt.

Ska strax göra mig iordning för vi ska in en sväng till Gatufesten, jag och barnen och kika på Agnes som uppträder ikväll. Ikväll är enda kvällen som är Gratis och vi ska passa på att kika lite då.

Vi har fått i oss middag, Makaroner och Köttfärssås, den blev inte så god som den brukar idag men vi är mätta. Iaf jag och Adrian, Tindra den lilla skruttan vägrade äta, hon vägrar smaka köttfärs, sedan lägger hon sig och somnar på soffan! Vilket icke är bra för vi vill inte att hon ska vara vaken hela kvällen. Får försöka väcka henne om en liten liten stund, hon får en powernap.

Nu ska jag visa Adrian vem Agnes är så han vet vem vi ska kolla på... Grabben är superfin, han hade varit på toaletten och fixat håret och använt pappas deo. =) Sötnos!

Publicerad: klockan 17:44:03.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:49:02.
Postat av: £lli£
Å pappas deo, storakillen;) hehe...

Här är det kvavt, åskar o blixtrar... men det e lugnt, börja oxå tröttna lite på värmen;) KRAM!
Postad: klockan 18:05:20.
Postat av: Annica
Jaa visst är det väldigt varmt nu.....men ha en riktigt bra kväll på gatufesten, själv ska jag ut fre och lör som det verkar just nu!
Postad: klockan 20:25:30.
Postat av: Anna
Hehe, nej, ingen bebis ännu tyvärr :/
Postad: klockan 22:34:43.
Postat av: Maria
Städa i denna hetta är ingen hitt..

Värmen tar mycket krafter från barnen nu, Saga var också på väg att somna i soffan tidigare utav kvällen.



Klart man måste ha lite deo om ska ut & titta på Agnes, HiHi.



Hoppas ni har haft en trevlig kväll



Kram
Postad: klockan 08:11:42.
Postat av: Daniel
Bara att simma så mycket du kan ju å svalka ner dej!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0