Mammabloggarna!
Jag antar att ni liksom jag hittat in på mammabloggarna.se?? Om inte annat så måste ni juh kika in dit, jag tycker sidan är otroligt bra. Deras vision är att marknadsföra föräldrabloggar och göra det lite lättare för oss att hitta andra mammor och pappor i detta avlånga land. Man kan knyta kontakter med andra och få nya vänner. Det finns dessutom en massa tips och tricks till oss som bloggar, tävlingar, bloggskola osv...

Nu söker dom dessutom nya bloggerskor, så om ni känner sugna, ge det ett försök. Det tänker jag göra.

Tanken bakom min blogg var ibörjan inte att jag skulle försöka bli känd som storbloggerska på något sätt. Det var mer ett ställe att skriva mina tankar och funderingar på. Ett ställe att lätta hjärtat på. Som många andra, lite utav en dagbok. Som tvåbarnsmamma har jag skrivit mycket om livet i stort och litet, och det kommer jag fortsätta göra med den tredje på väg. Det är så roligt att kunna gå tillbaka och läsa om det som varit, både bra och dåliga minnen. Jag är nu alltså 26 år gammal och får äran att bära vårt tredje barn som är beräknad till den 5 januari. Det är spännande och otroligt roligt, och med en pojke på 5 år och en flicka på 3 år så händer det dessutom en hel del annat bus på dagarna. Jag har även en depression som jag rehabliteras för och ibland så skriver jag även om detta, alla tankar och ångest som det kan medföra. Jag skriver om mitt liv, mina intressen och allt det härliga som man går igenom under livets gång.

Jag tror att mammabloggarna är rätt ställe att vara på när man är mamma. Det ska kännas som hemma och vara lite familjärt. 

Nu ska jag axla mammarollen igen, dags att laga middag... Power to the people... ;-)


Publicerad: klockan 16:17:38.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 07:21:37.
Postat av: Jennie
vilken snäll kommentar jag fick :) ta snälla.



btw, jag hade inte hört talas om mammabloggarna, men nu är jag medlem :D
Postad: klockan 20:01:24.
Postat av: Maria
Hmmm, ska gå in på den sidan och kolla vad det är för något. Tack för tipset=) Hoppas aöllt är bra annars. hej hopp
Postad: klockan 20:01:26.
Postat av: Maria
Hmmm, ska gå in på den sidan och kolla vad det är för något. Tack för tipset=) Hoppas allt är bra annars. hej hopp
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0