Ny bebisvecka
och idag rusar vi in i vecka 18 (17+0)..känns helt otroligt skönt att snart ha nått halvtid. Om 12 dagar ska vi på ultraljud och det är både nervöst och spännande. Jag hoppas att allt kommer se bra ut med lillen och att vi kan pusta ut. ;-)

Jag blev av med internet i början av veckan men igår kväll fick vi nya modemet och gubben satt i telefon med våran operatör ett bra tag innan dom fick till det då även det nya modemet krånglade lite i början. Men nu fungerar det och allt är tillbaka till det normala. ;-)

Idag har vi varit hela långa dagen uppe på Norra Berget, helt underbart mysigt däruppe bland alla gamla hus och små caféer och butiker. Mötte en gammal vän oxå och hennes lilla bebis, en söt liten tjej.

Jag har en massa fina bilder från dagen som kommer, jag lovar men just nu är jag på tok för trött för att fixa med detta. Och som gravid blir man juh tröttare i perioder, särskilt då man varit ute i solen och lekt med barnen hela dagen, vilken energi dom har dom små trollen!! Helt fantastiskt att se..

Nu efter att ha lagat middag, satt igång lite tvätt, vikit tvätt och jag och maken hjälpts åt att plocka undan i köket så ska här bara slappas!! Hoppas barnen somnar snabbt ikväll, vi behöver lite vuxentid, se en film och mysa på tu man hand. Barnen behöver bra med sömn. ;-)

Kramar

Publicerad: klockan 19:49:19.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:17:28.
Postat av: sandra
Tack (: HAr skrivigt i bloggen hur det gick nu på UL :D



Tyckte inte om bilderna men endå magen är söt ;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0