TorsDAGEN..

Idag har jag hunnit varit iväg ut till Lina och Alva och umgåtts! Det var så himla trevligt att träffas och umgås. Alva är dessutom världens charmigaste lilla tös! Lina har gjort fina namnsmycken till maken och svärmor i födelsedagspresenter...jag blev så nöjd!

När jag for hemåt svängde jag förbi hos pappa och gick in och surrade lite med honom. Sedan begav jag mig hemåt, och sedan dess har jag flygit och farit runt i hela huset. Vikit tvätt, klippt barnens naglar, städat deras rum, avlusat Tindra igen (man ska juh göra det efter 9-10 dagar igen), städat hallen uppe och burit tvätt till garderoberna. Så nu sitter man här med ond rygg och är supertrött, och inte kan jag gå och lägga mig än heller. Vi måste packa innan och fixa klart med lite tvätt, tvättar alla Tindras gosedjur och hon vill nog ha med sig nån av dom imorgon...

Nej nu ska vi fika...
Får se hur uppdateringen blir i helgen..vet inte om vi kan uppdatera där.
Det ska bli härligt att tillbringa helgen i Höga Kusten.



Publicerad: klockan 23:40:59.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:47:56.
Postat av: Annica
Oj, höga kusten? Är ju mina gamla hemtrakter det! Var nånstans är du?

Ha det så bra i alla fall!
Postad: klockan 20:28:20.
Postat av: £lli£
Å vad härligt!! =)¨hoppas ni får det bra!

Många VArmna kramar!!<3
Postad: klockan 17:08:26.
Postat av: sara
Kikar förbi och önksar dig lycka till med graviditeten! Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0