Update: Torsdag.

Jag har uppdaterat dåligt de senaste dagarna men det beror mest på att jag haft ont. Och svärmor har varit här så vi har haft fullt upp härhemma. Jo det onda är av urinvägarna, jag äter nu den 3dje pencillinkuren, läkaren har dessutom gett mig ett pencillin som inte är bra att äta då man är gravid. Så gissa om man är orolig, men man måste väl lita på att läkarna vet vad dom gör?!

Idag har jag haft onda sammandragningar och då blev jag väldigt nervös, vi var på Erikshjälpen, jag och svärmor och så får jag otroligt ont...men nu är det lugnare igen, kommer det tillbaka får vi nog ta och ringa upp och prata med kvinnokliniken eller nåt.

Vi har som sagt varit på Erikshjälpen och fyndat..jag har köpt ett skåp som ska stå på Tindras rum, 135 kr kostade det och jag ska nu bygga ett litet kök åt henne på hennes rum. Det målas just nu vitt och så ska det dit nya knoppar innan det är klart men jag tror det blir super! Så jag har lite småprojekt för mig medans vi har semester här hemma. Bilder kommer såklart att komma...

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, infektionen i kroppen tar verkligen musten ur mig emellanåt. Och just det, vi går nu in i v.17 (16+0)..härligt, snart halva tiden, hoppas allt är bra inne i magen hos den lill*!!

Kram



Publicerad: klockan 20:37:19.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:54:19.
Postat av: £lli£
Vadtiden går fort! stackare att du har ont! fick en riktigt stark pencelin jag me när jag vänta Liv, men det gick bra så det gör det för dig med. Hoppas bara det vänder så du blir lite piggare! kul att ni kunde fynda lite iaf;) Massa varma kramar<3
Postad: klockan 21:04:51.
Postat av: Lina
Vad du pysslar gumman! :) Kommer bli tokfint och Tindra kommer bli superglad. Men TA DET LUGNT också! Ok? Lägg upp fötterna och ät praliner vettja! ;) Har ett halsband till dig som du måste komma hit och få av mig över en kopp kaffe lockar lockar :) Gjorde ett "gravid-halsband" som jag vill att du ska ha. Slå en pling när du har tid! Kram!
Postad: klockan 21:30:50.
Postat av: Cissi
Nä men stackare! Så ont, hoppas att det blir bättre SNART! Kul att fynda lite, men vila - passa på att vila när det är semester, till hösten blir det kanske inte lika mycket tid till det? Kramar Cissi
Postad: klockan 21:55:28.
Postat av: Annica
Usch hoppas du piggar på dig snart men akta dig för att äta läkemedel då du är gravid...



Ha det så bra
Postad: klockan 19:31:02.
Postat av: Amanda
Åh. ta hand om dig och lillen! :)

Dessutom måste du hjälpa mig med photoshop. är du aldrig inne på msn?;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0