11.01
slog jag upp mina 2 blå denna morgon. Jag har världens bästa make, han tar så bra hand om mig så jag kommer bli bortskämd nu. Sovmorgon 2 mornar i rad och igår var han så söt och masserade mina fötter, tror han tyckte lite synd om mig som återigen fick springa och kräkas igår kväll. Kvällarna är fortfarande jobbiga men jag är otroligt glad åt den lilla som växer i magen.

Ska strax sätta igång lite tvättmaskiner och ta en dusch här hemma innan det är dags att hämta hem barnen. Jag ska även kika om det kommit in pengar för iCurlen och isf ska den packas och skickas, jag fick den såld riktigt snabbt på Tradera och jag är glad över det.

Vet inte vad vi ska hitta på i eftermiddag, kanske barnen är sugna på att springa av sig i vattenspridaren..?!  Jag ska fortsätta med matlistan som går framåt...så alla tips på olika maträtter får gärna lämnas i en kommentar här nedan. ;-)

Nej dags att sätta lite fart härhemma...vi ska eventuellt på minisemester 17-19 Juli..bo i en liten stuga i Harsang, supermysigt ställe. :-) 



Publicerad: klockan 12:53:12.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:11:28.
Postat av: Cissi
Åh, vad skönt med sovmorgon! Elva...



Tittar du också på Bachelorette? Jag tycker bäst om Jason so far... (Kanske för att han är pappa?)



Kramar Cissi
Postad: klockan 21:37:27.
Postat av: £lli£
Så skönt med sovmorgon och minisemester;)



Ja, vi behöll ju en av Kittys ungar ( Ozzy, fast han är ju redan större än henne! 11 månader gammal. ) så nu blir det nog inga fler för henne, om hon inte fuskar med p-pillren såklart;)



Ta hand om dig o magen;) mår du bättre? själv spyr jag bara 1 gr per dag nu hehe... alltid nåt=)

KRAM!
Postad: klockan 22:17:29.
Postat av: Emma-Lisa
Va glad jag blir att höra att det är bra med dig! Håller tummarna för dig att kräkningarna ska sluta - fy farao :(((

Några planer för helgen då?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0