Dagen har börjat rätt bra.
Lite illamående såhär på morgonen. Men annars mår jag bra.
Imorse traskade vi iväg till dagis, sista dagarna innan det är sommarlov för oss. Tindra var blöjlös och mycket stolt, Adrian fick berätta om kattungarna och jag fick sitta ner med fröken och prata om dom små. Utvecklingssamtal. Det gick bra, Adrian funkar superbra på dagis och Tindra likaså, dom är glada och påhittiga och det fanns inga problem. Så skönt att höra. Mina duktiga skatter. <3

Idag blir den en rätt lugn dag, ska tvätta, hänga tvätt och vika tvätt. Förhoppningsvis infinner sig min städlust när jag fått litegrann i magen och då blir det kanske rent hus. Eller så hamnar jag på balkongen i solen njutandes av en glass och en bok. Det återstår att se?!

Nej nu ska jag få något i magen..

Publicerad: klockan 11:15:13.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0