Laga middag.
Det ska jag göra nu. Drar mig lite för det idag! Känner att det vore på sin plats med en matlista så man slapp fundera på vad man ska äta varje dag.

Jag hann med det mesta idag, köpte toalettsits som ska sättas fast. Sedan blev det en liten present till Jessica som fyllde år igår, så jag åkte och träffade henne och vi gick runt på Birsta och kikade lite grann. Sedan drog jag direkt vidare till mormor som bjöd på bakelse och dricka. Mycket gott och trevligt att sitta i lugn och ro och prata en stund.

Jag har tänkt att jag ska ringa min kusin något så snart som möjligt då vi inte hörts på ett tag, och det verkar funka med tankeöverföring för när jag kikade på telefonen förut så hade hon ringt! Ringde upp men vi bestämde att vi skulle höras senare då jag skulle hämta barnen på dagis och hon hade främmande av vår andra kusin, Gabriel.

När jag kom på dagis så ser jag att Tindras utslag på kinderna blivit värre igen...hon fick utslag igår och fröknarna var orolig över att hon fått så mycket och undrade om hon kunde vara allergisk. Hon har inte varit det tidigare och det lugnade ner sig under natten men så nu när jag hämtade henne att det blivit mer igen. Ringde vårdcentralen men dom tycker vi ska avvakta så länge hon inte får jobbigt med andningen eller så?! Kände mig genast lite orolig... men jag får fortsätta hålla koll på det och be fröknarna hålla koll dom oxå.

Nu måste jag laga middag så barnen inte behöver bli alltför hungriga...





Publicerad: klockan 17:01:05.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:30:04.
Postat av: Maria
Visst är det tråkigt med vad man ska ha till middag varje kväll!

Är väll ok att laga maten, bara någon annan kommer på vad som ska lagas.

Härliga bilder:-)



Ha en bra kväll





Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0