Lågkonjukturen..

måste juh säga att det är bra påfrestande att vara hemma just nu. Mycket för det ekonomiska, vi får juh kämpa ihjäl oss. Mest för att min SGI sjönk i samband med att jag började jobba på Team och får alltså ut MYCKET mindre pengar nu än tidigare då jag jobbade eller var sjukskriven. Jag håller på att bli lite tokig på detta knåpande... vill tjäna pengar igen och känna mig nyttig här hemma.

Men det är bara att göra det bästa av situationen och försöka lösa allt på bästa sätt. Det ordnar sig alltid i slutändan eller hur?! =)

Fick en iCurl i morsdagspresent som jag nu ska sälja...det funkade inte alls bra till mitt hår, mest för att mitt hår är för kort. Det går inte att få till utan att man ser ut som en tant! Dvs lockarna tätt intill skallen. ;-) Nej igår blev jag så less då jag testade den och gav ganska omedelbart upp den där.

Vad händer för er idag/ ikväll??



Publicerad: klockan 10:01:24.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:25:39.
Postat av: Cissi
Det är verkligen tråkigt att vända på varje slant.. suck



Såg du Grey´s igår - guuud vad jag grät!



Hoppas att du får en bra torsdag! Kramar Cissi
Postad: klockan 12:42:07.
Postat av: Jessie
Hahhaa det e en sån jag vill ha!

Jag sa det till daniel igår att den är nog superbra!
Postad: klockan 12:37:40.
Postat av: Kim
N ska köpa en sån till mig idag :) hoppas att den funkar på mitt hår, jag har ju rätt långt..
Postad: klockan 13:06:24.
Postat av: Kim
haha, huga då :)

Men verkar den bra i övrigt, blir den varm och så? mitt hår är ganska svårlockat. dom brukar itne vilja hålla så jag hoppas att den kan ta sig an mitt hår.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0