Nu har barnen åkt..
till sin farmor 10 mil härifrån och hormonerna spritter som vanligt i hela kroppen. Jag blev alldeles tårögd av att se dem fara iväg, det var dessutom länge sedan dom for iväg ensamma (utan mamma och pappa alltså). Dom åker bil upp med Peter (styvfarfar).
Så där stod jag helt plötsligt kunde jag göra vad jag ville, konstig känsla det där! Så jag gick in och åt min mat och sedan fastnade jag här. Saknar mina två redan men jag ska passa på att ta hand om mig själv dessa två dagar, passa på att vila och göra sånt man kanske inte prioriterar då man har två barn hemma.. sova när man vill, kanske se en film på bio eller något sånt.

Hur ska ni fira midsommar?? Jag tror vi åker upp till svärmor och barnen och tillbringar midsommar där med dom. =)


Publicerad: klockan 16:49:11.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:05:18.
Postat av: Jennifer Bergstedt ♥
åh, en dag ska jag också skaffa mig så söta barn som du har! :)

ska vi följa varandra via bloglovin?
Postad: klockan 23:59:56.
Postat av: Kicki
Åhh, sötnos! Du har ju faktiskt en unge hemma iaf.. om än okläckt =)))
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0