Nu säger kroppen ifrån..
jag har varit iväg sedan strax efter 12 idag. Först hämtade jag gubben så han fick äta lunch sedan hem och hämta Ica-kortet som jag glömt på köksbänken. Jag handlar helst med shop express nu sedan vi började med det, så mycket bekvämare, speciellt då man kommer till kassan. Väl hemma kom jag på att det är lika bra jag tar med allt som ska till återvinningsstationen. Så jag packade in allt i bilen och fixade det. Sedan in på ICA och handla mat för ett tag framöver, direkt efter åkte jag med snus till A som satt och väntade på jobbet, iväg till dagis och hämta hem barnen.

Bära in allt och packa upp... och nu sitter jag här och slöar. Kroppen känns helt slut! Jag skulle bara vilja sova en stund, tur att A slutar 18 idag så man får hjälp här hemma snart. =) Så det har jag sysslat med idag.

Gårdagskvällen var mysig, jag och A såg fotboll. Jag hann med min egentid, visserligen fick Tindra bada med mig men det var bara mysigt. Hon är så söt när hon sitter och leker med alla sina leksaker och sjunger för full hals! Så nu är håret nytonat, jag fick bada, benen är rakade och jag hann sitta och läsa en bok i badet och koppla av en stund. =)

Jag känner att det är så mycket att göra här varje dag och ofta får jag inte mycket gjort, men igår när A såg min lista på allt som jag kände att jag måste göra så var han så söt och sa "Du får inte ha så höga krav på dig själv". Prinsen min, det är som guld i öronen för en som knappt gör någonting om dagarna längre när kroppen knappt hänger med. Jag vet att UVI:n gör att jag blir trött och hängig och jag får feber till och från, sedan har vi den tröttheten som kommer då man är gravid och illamåendet om kvällarna då jag knappt kan kliva upp. Men jag vet oxå att det blir bättre, tröttheten ger med sig lite, illamåendet går över och förhoppningsvis klarar jag mig med mindre UVI:er denna gång.

Jag är iaf LYCKLIG...lycklig över allt som jag får uppleva, all den kärlek jag får och all den kärlek jag vill ge. Glöm aldrig att berätta för dom du älskar att du älskar dom...!!

Publicerad: klockan 15:58:18.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:54:21.
Postat av: £lli£
* Sv: Ja, visst ska vi gifta oss på midsommar! =D i Skara domkyrka=) är grymt nervös nu:S mest är jag orolig för att jag inte ska orka, är trött, svimmfärdig och spyr hela förmiddagen. Men men, lever på hoppet att det ska gå bra!



Du får ta det lite lugnt nu, man orkar inte det samma det märker jag också. Vila är guld värld! inte så lätt när man har barn dock;))



Ha en underbar kväll!! klappa magen:)

massa kramar=)
Postad: klockan 21:29:27.
Postat av: Maria
Förstår verkligen att din kropp säger i från!



Ha en mysig kväll & vila!



Kram
Postad: klockan 07:01:10.
Postat av: Johanna
Ja den verkar trivas bra där inne..

I förrgår trodde vi faktiskt att det skulle sätta igång. Hade 10-15 min mellan värkarna men det avtog efter drygt 1½ timme =/ Sen vaknade jag natten mot igår av onda värkar men dom höll också bara i sig 1½ timme..



Hur mår du och lillbäbisen då? :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0