Onsdag den 10 juni - Tiden går fort!

Idag är det onsdag, igen, veckorna ramlar förbi och jag hinner inte riktigt med mig längre. Men det är skönt att tiden går lite fortare. Maken kom hem strax före midnatt igår, skönt att få hem honom så man kan somna. Jag har otroligt svårt att sova utan honom bredvid mig för jag är så van att han alltid håller om mig. Det är väl både bra och dåligt kan jag tycka.

Dessutom har jag fortfarande en skräck i mig då han är ute, för ett antal år sedan så skulle jag hämta upp honom och en av hans kompisar efter deras krogrunda, jag var då gravid med Adrian och när jag svänger in på gatan jag skulle hämta dom på så är det slagsmål. Det står ett gäng killar i ring och ger sig på min man och hans kompis, dom sparkade honom i huvudet och jag är glad att det gick bra trots allt, men det blev en vända till sjukhuset innan vi kunde åka hemåt. Kompisen hade brutit näsbenet och blödde otroligt mycket. Maken hade ont i nacke och rygg efter alla sparkar men hade lyckats skydda sig ganska bra. Varför detta bråk då? Jo för att en tjej sprang till detta gäng med killar (hon kände dom) och påstod att A hade kallat henne "Hora"...vilket han inte gjort. Varför skulle han göra det till en okänd tjej? Killarna gav sig på dom på en gång, inte en chans där..känns som att dom mest var ute efter bråk.
Självklart polisanmälde vi detta, men utredningen lades ner.

Nog om det.. Idag har jag båda barnen hemma hos mig, Adrian ville vara ledig. Hans kompisar på dagis är inte där och igår pratade vi om att dom ska sluta, han förstod det och blev otroligt ledsen. Men imorgon är det nya tag, jag ska prata med fröknarna och berätta hur det är så får vi se vad vi kan göra för att få det så bra som möjligt för honom då han är på dagis.

Vi har haft en lugn morgon  med en massa bus och stojj i sängen innan vi klev upp...
Härliga dag!!



Publicerad: klockan 12:48:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0