Sköna Fredag.
Trots att solen inte skiner så är det ändå mysigt ute, det är inte kallt utan snarare en rätt behaglig temp!
Jag har fått fint i vårt sovrum, men det är oxå det enda rum jag lyckats städa. Så jag får nog bita i det sura äpplet och sätta lite fart här hemma. Adrian är ute och leker med Robin och Tindra leker med Linnea, barnen är så glada!

Jag hämtade barnen på dagis strax innan 14 idag, tidig dag idag och dom blev så glada.Och desto gladare blev dom när dom hörde att jag burit cyklarna dit så dom kunde cykla hem... Så enkelt att göra barn lyckliga!
Och det borde man som vuxen dra lärdom av, att känna lycka för minsta lilla, att hela tiden se det positiva i saker.

Jag har alltid varit en positiv och glad människa men då jag blev deprimerad så tappade jag lite av den gnistan. Helt plötsligt var det så lätt att bara se det dåliga i saker och att hitta glädjeämnena var så mycket svårare. Det finns inget som gör mig så ledsen som när någon säger att jag är negativ, för det är inte jag. Och jag gillar inte att förknippas med det ordet.

Imorgon är det grillkväll, jag såg framför mig en trevlig kväll i goda vänners lag medans min man ser en festkväll framför sig, hur kommer det sig?? Kan det ha att göra med att jag är gravid och inte orkar så mycket? Kanske.

Nu ska jag se om jag ser till kidsen...innan jag fortsätter städa.
Önskar alla därute en härlig blåsdag! ;-)

Publicerad: klockan 15:03:28.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:30:28.
Postat av: Cissi
Hoppas att ni får en jättemysig grillkväll och att ni har bättre väder än vi har..



Klart de måste rädda dem, eler?!? Jättetråkigt annars ju. :(



Kramar Cissi
Postad: klockan 20:48:28.
Postat av: Maria
Ha en jätte mysig kväll!



Kram på er!
Postad: klockan 23:12:58.
Postat av: Emily
åh här har det också varit en behaglig temperatur. Såklart får det gärna vara varmare men helt okej :)



Hur är det med dig vännen? och magen?



kramar
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0