Sol och Bad..
Imorse vaknar jag av att Tindra ropar 7.40, jag gick upp och tog bort tjockkatten som alltid! Tjurskallig är han.  ;-)  Men sedan tyckte jag att det kändes otroligt onödigt och gå och lägga sig i 20 minuter till så istället gick jag ner, tog fram barnens kläder. Hjälpte dom trötta små på med kläderna och sedan gick jag och gjorde iordning Mannagrynsgröt åt hela familjen. God gröt! 

Vi var klar i bra tid imorse och när jag lämnat av barnen och maken så åkte jag till min kusin. Vi hade bestämt träff och vi drog senare iväg till badet, kubenbadet. Myste med lille kusinbarnet Wilmer som var helt tossig och överlycklig! Så mysig kille! Sedan låg vi och stekte, saknade såklart barnen men det var skönt att ligga där och slippa göra så mycket. ;-) Brände mig på axlarna och insåg att jag nog inte ska ligga så mycket i solen så jag kröp in under parasollen och drog på mig en handduk, såg säkert roligt ut i värmen men jag vill inte ha pigmentfläckar heller...lagomt är kanske bäst? 

Nu har jag hämtat hem barnen och dom har ätit hemmagjord isglass...supergod! Hela 2 styckna var har vi alla tre tryckt i oss. Fick veta att jag inte kommer påbörja någon praktik i sommar utan jag får vänta till i höst. Kändes helt okej ändå, lite tråkigt att inte göra något men skönt att vara hemma i sommar. Så nu tror jag att barnen får gå några dagar nästa vecka sen får dom sommarledigt... =)

Vi pratade om att åka iväg och bada imorgon så jag tänkte förbereda lite här hemma, göra kycklingsallad och mackor och så, så vi kan picknicka hela familjen!

Igår kväll var jag iväg och handlade, fick inte med mig allt jag skulle ha men nästan..var helt slut då jag kom hem och foglossningen slog till med järnhand. Idag är det dock bra igen!! Skönt..

Dags att laga middag oxå... !! =)

Publicerad: klockan 15:50:46.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:52:40.
Postat av: emily
Hörredudu! Jag vill se lite magbilder :D



kramis
Postad: klockan 19:03:11.
Postat av: £lli£
* Ja, visst går det fort nu=)...

gott med sol & bad!!



Har en award till dig på min sida;) Kram till er... *
Postad: klockan 11:51:45.
Postat av: Barnens Hjältar
Hej! tack för titten och din snälla kommentar :-)

Fina barn du har och grattis till en till i magen :-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0