Tisdag.
Och inatt har jag varit uppe 2 ggr, först vaknar vi 1 gång av dottern som vaknar och gråter i sin säng. Jag förstod på en gång varför, vi har nämligen en katt som ska ligga hos henne, han är så knasig. Han brer ut sig över hela hennes säng, täcker halva sängen och när hon sparkar honom så klöser han henne..jag blir halvt tokig på han! Så jag bar iväg honom och kräp ner bredvid lillstumpan och tröstade henne tills hon sov gott igen.

Imorse klockan 5 ropar hon igen, då har han gått och lagt sig i hennes säng igen och denna gång klöste han inte henne men hon får juh inte plats när han ligger över halva sängen. Så jag tog bort honom igen, sedan tog det en stund innan jag somnade om, tur att man fick sova imorse.

A tog barnen till dagis och jag vaknade och har tagit en riktigt lugn morgon. Njuter av att bara ta det lugnt och vara idag. Känner mig inte på topp då jag fortfarande är lite ledsen. Men jag har världens bästa stöd i min man, han är helt underbar och har varit med mig i detta tidigare. Han säger som många andra att dom inte är värd energin om dom inte är riktiga vänner och jag vet juh det..

Jag blir lite förvirrad över det här med bebisveckorna, på en del sidor byter jag vecka imorgon och på en del sidor byter jag vecka idag. Vilken ska man tro på? Jag går nu in i V.13 (12+0 fulla veckor).. och som ni kan se uppe i höger hörn så har bebis växt tills sig ännu mera nu. Den är juh väldigt liten men ändå stor.



Här var Adde en liten kille...

Publicerad: klockan 13:35:14.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:41:48.
Postat av: madde
ja..jag hoppas verkligen de:D less på att vänta..:D En till bebbe på väg ser jag!=) Grattis!!!!=)
Postad: klockan 14:53:15.
Postat av: madde
TACK.verkar som kissen e tokig i den lille*bestämt ska ligga hos henne:)
Postad: klockan 20:53:53.
Postat av: Sandra
Hej!! Ja det får man göra (: Inte värt att slösa energin på dom nej.. Men synd är det.. :/



Ja,men mitt illamående börjar komma tillbaka lite smått, inte såmycket men lite.. :( Men kanske är slutspurten på de hoppas jag (:



JA det smma, har vart jätte fint väder här idag och ogår så :D Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0