Tjoho!
Här kommer vi (jag och lillmagen)...

Mina planer för dagen är att ta en dusch, NU. Åka iväg och handla lite mat för denna månad.
Ska in en sväng på Birsta och shoppa lite trosor åt Tindra som börjar vara utan blöja mer och mer... Stora kickan nu!


I år ska vi gå på Gatufesten...någon dag iaf. Alex överraskade mig med biljett igår..får se hur många dagar det blir. =)

Nej nu måste jag snabba mig innan Alex kommer hem med bilen.




Publicerad: klockan 12:43:18.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0