Torsdag : Ont i huvudet.
Idag har jag ont i huvudet, det beror endast på att jag grät igår tills jag trodde ögonen skulle ramla ur sina hålor. Det har inte med min man att göra, inte med mina barn utan detta rör någonting annat. Jag vill inte gärna "outa" det här i bloggen då det är något som inte gör mig stolt och därmed tycker jag att det är vår ensak. Så jag delar med mig till en viss del här. Det har inte heller med bebis i magen att göra, så ni behöver inte fundera på det. ;)

Idag ringde Adrian och ville att vi skulle komma idag, min lille prins! Han saknar mamma och pappa redan... och vi saknar dom båda två! Otroligt jobbigt att försöka förklara varför inte kan komma förrän imorgon, pappa jobbar, pappa måste jobba. Men varför kan inte pappa cykla till farmor? Hahah...ja det är juh "bara" 10 mil...så om vi ska få se honom medans det fortfarande är midsommar så känns det väl inte som ett sådär superbra alternativ.

Jag måste lämna in ett kissprov oxå, ska försöka få tag på MVC nu idag... jag hoppas dom kan skriva ut medicin mot UVI rätt snart.

Denna dag blir annars otroligt lugn, jag ska se lite tv och bara må här hemma i lugnan ro!

Kram på er alla!


En till liten bild på söta Lexy... inte vår hund utan några vänners...

Publicerad: klockan 12:13:28.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:12:08.
Postat av: Maria
Hoppas att huvudet känns bättre och att du inte är ledsen fortfarande!

Gullige Adrian, klart han saknar mamma & pappa:-)

Tycker nog allt att pappa kan cykla HiHi!



Ha en jätte bra midsommar och ta väl hand om dig & bebis nu.



Kram
Postad: klockan 18:34:06.
Postat av: Anonym
Fan vad söt hund (=
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0