Utvilad..
för första gången på länge känner jag mig pigg och alert. Jag somnade nämligen strax efter 21 igår och kl 9 denna morgon vaknade jag och kände att jag fått tillräckligt med sömn. Så skönt att vakna av sig själv, eller ja lite hjälp ifrån familjen innan dom åkte iväg men det var bara mysigt.

Jag ska strax sätta igång att städa, ska eventuellt träffa Johanna på henne lunch.. och imorgon kommer det lite vänner hit och ska grilla med oss. Så ska jag hämta hem barnen lite tidigare idag, Adrian var inte sugen på dagis idag, så jag ska göra dom glad genom att hämta dom tidigt.

Men om jag ska hinna med mig är det nog bäst att jag sätter fart med stadandet...
Hoppas ni får en bra dag, trots regnet som faller... ;-)

Publicerad: klockan 10:02:13.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:38:07.
Postat av: £lli£
Tack söta du!! =)

ja, det är svårt att bli nöjd:) har köpt både koffta o sjal till brudklänningen men inget känns bra! letar vidare;) man vill ju känna sig iaf 99% nöjd dagen D!! Vad kul att ni gifte er på midsommarafton=) bröllopsdag snart då;) har du bilder på bloggen ifrån bröllopet? vore kul att se;)

Trevlig helg och en underbardag i regnet! =) Kram!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0