Vad ska jag göra idag?
Jag hade tänkt få en del gjort idag. Får se om man hinner, orkar och lyckas. Man får ta dagen som den kommer så här i början då man mest är trött, illamående och behöver fokusera på barnen i första hand.

Men detta vill jag hinna med:

* Städa
* Byta gardiner
* Byta sängkläder
* Tvätta
* Diska
* Gör klart ute på altanen

Ikväll tänkte jag försöka sköta om min kropp och ta lite egentid.
* Bada
* Raka benen
* Tona håret
* Noppa brynen
* Lägga ansiktsmask
* Läsa lite i 9½ månad med Annika Lantz.

Vi får väl se hur jag lyckas med allting!?

Publicerad: klockan 13:07:32.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:22:01.
Postat av: Sandra
Neej, jag förstod inte, men jag fick inte dit den själv. En kompis fick sätta din den åtmig :P
Postad: klockan 20:14:05.
Postat av: Emma-Lisa
Tack för tipsen! Hellst så hade man ju velat testa en matta först, så att man vet om det funkar för en eller inte. Kul med grillväll! Sånnt är alltid lyckat :D Själv ska jag ha avslutningsfest/middag med mitt gamla jobb på fredag, resten av helgen är än så länge oplanerad :)
Postad: klockan 20:44:23.
Postat av: Cissi
Åh, hoppas att du hinner och orkar ha lite egen tid! Det låter mysigt. Kramar Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0