Vår midsommar..
bättre sent än aldrig va?! ;)

Jag har haft en underbar midsommarhelg, vi drog upp emot svärmor och firade midsommar där. Därav dålig blogguppdatering. ;-) Vi hade det super, på midsommar blev det gott grillat, lite jordgubbstårta på det med vitchokladfyllning, lite spel och en massa skratt. Det var vi 4 i familjen och svärmor och A:s lillasyster.

På midsommardagen åkte vi på Väjabadet (så fort regnet drog vidare och solen kikade fram), vi hade det otroligt bra. Julian och Natalie var oxå med oss andra denna dag och alla förutom svärmor och jag badade, det var kallt i vattnet om ni frågar mig. Dessutom vill man inte dra på sig med UVI:er än nödvändigt. ;-) Sedan spelades det kubb och fotboll innan vi for hemåt. Väl hemma blev det matlagning, vi hjälptes åt och gjorde hemmagjorda pizzor, det var riktigt smaskigt! Kvällen spenderades vid vattnet och det var fiskning som gällde, hur kul som helst! Känns som att det var en evighet sedan jag sist fiskade, storfiskaren denna kväll blev dock min käre son som drog upp hela 5 fiskar!! Gissa om han var stolt!? Julle drog upp 2 fiskar, Natalie 1, Alex 1 och jag och Fredrika fick inte en enda. =) När vi kom hem visade jag Adrian hur man rensar fisk...äckligt men han var riktigt duktig.

Sedan bakades det kladdkaka och chokladbollar innan vi la oss... Vi kom hem tidigt igår morse. Igår under dagen var vi iväg och firade min lillasyster som fyllde år!! Grattis SARA! =) Kvällen tillbringades i soffan och jag mådde pyton, jag har haft en riktig skitkväll och natt. Jag vaknade mitt i natten av min halsbränna och fick gå upp och kräkas! Sedan kunde jag inte somna förrän klockan 3.30-4.00...Gissa om man varit trött idag! Som tur var är juh A oxå ledig på måndagar.

Lägger in lite bilder från midsommarafton....


Lillhjärta och en massa gos med pappsen! :)


Prinsen höll låda... ;-)



Sov sött allihopa!! ;)

Publicerad: klockan 22:45:58.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 09:06:08.
Postat av: Amanda
Va stiliga dom är småttingarna!:D
Postad: klockan 09:06:38.
Postat av: Amanda
(jag behöver en photoshop kurs av dig!!)
Postad: klockan 10:02:05.
Postat av: Cissi
Åh vilken härlig midsommar ni har haft! Jättefina bilder. Kramar Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0