Varit och shoppat.
Tusan vad det är REA överallt... Jag var iväg och hälsade på mitt gamla jobb, tänkte kika efter Johanna men så står Kicki där. Underbart att träffa henne igen, det blev lite updates och jag måste säga att jag är lite avundsjuk för V.28 åker hon iväg till New York! Jag hoppas dom får det superbra. Så drog vi ut Lifebike cykeln och testade den, det var bland det roligaste jag gjort tror jag. Den gick superfort! Och vi cyklade runt där på parkeringen en stund, sedan kom det kunder som oxå ville testa och jag tror dom tyckte den var rolig dom oxå. Jag hoppas dom fick sälja den cykeln till kunderna! Den var verkligen rolig att cykla på!



Sedan åkte jag ner på Birsta, sprang in på H&M och köpte trosor åt Tindra, hittade även ett linne/klänning för 29.50 och en kofta åt henne för 49,50. Så dom fick följa med i påsen hem. Och tösen våran är juh så otroligt tacksam (Adrian likaså) men när Tindra såg alla kläder så tackade hon så hemskt mycket för alla fina grejjer, och hon tackade och tackade...haha..sötnosen! Så roligt att göra dom glada.

Jag gick förbi lekplaneten på väg till bilen och gick in för att se om det fanns någon billig pool, hittade ingen men jag hittade en gullig vattenspridare för 129 kr. Så den följde oxå med hem.
Sedan hämtade jag barnen på dagis och vi åkte hem och åt hemmagjord isglass ute på en filt, läste tidningar och barnen sprang runt i vattenspridaren. Lyckat!


Tindra ute i solen...Vi fikade goda bullar!


Adrian är på väg och ska springa i vattenspridaren...


Vattenspridaren...


Publicerad: klockan 16:16:59.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:14:31.
Postat av: Erika
Vad har du shoppat för kul då? :)



sv: tack så mycket..
Postad: klockan 18:36:12.
Postat av: Maria
Men lilla barn , hon är ju för söt:-) Skönt att man kan göra de så glada med lite kläder..



Det är roligt med rea när man hittar något annars tycker jag det bara är jobbigt.



Vilken mysig eftermiddag & cool vattenspridare!



Kram
Postad: klockan 21:43:59.
Postat av: £lli£
Å, så härligt! låter som en toppen dag! =)

tror jag går in i vecka 10 nu. ( om jag räknat rätt;) Du? Kramar till er=)
Postad: klockan 23:46:56.
Postat av: roxanna - kamp efer cancern
Tack så mkt :)

fina barn du har :)

Postad: klockan 00:03:25.
Postat av: Rebecca
Tack så hjärtligt för din kommentar!

Jätte trevlig blogg du har och vilka supersöta barn!

Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0