3-4 dagar..
det är vad min farmor har kvar att leva från och med idag, enligt doktorerna. Och här sitter jag, fast i magsjuketräsket och hoppas jag hinner upp en gång till. Jag känner mig inte på topp som ni säkert förstår, det känns fruktansvärt. Det känns som ett stort hål i mitt bröst. Min älskade farmor, älskade älskade farmor!

Ord kan inte beskriva denna känsla. Vi älskar dig....


Gråt inte vid min grav.
Jag finns inte där
Jag finns i solens spegelblänk på fjorden.
Jag finns i vindens lek över sädesfälten.

Och när du en tidig morgon
väcks av fåglars kvitter
är det min röst du hör.
Så gråt inte vid min grav.
Jag är inte död.



Publicerad: klockan 19:29:03.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:31:59.
Postat av: Linn
sv: Tack :)

Men som för alla andra är det klart att det går upp och ner..det gäller bara att uppskatta och se de positiva stunderna mer än negativa.

Gullig blogg du hade.

KRam
Postad: klockan 20:48:28.
Postat av: ani
haloo =) är inte du lite sugen på att blinga upp ditt kontorsmaterial?
Postad: klockan 22:05:35.
Postat av: Josefine
Hoppas att ni hinner ses igen... Kramar!!
Postad: klockan 22:31:52.
Postat av: Ronja
SV: ja, det är roligt på ikea!=D synd bara att jag inte hitta det jag sökte:P
Postad: klockan 22:44:48.
Postat av: Erika
Vill du ha fler besökare till din blogg helt gratis???? Klart du vill, vem vill inte de?? :) Gå in här..

http://www.viraltrafik.se/?Erikah



Skitbra sätt!Men de gäller att du gör lite reklam för dig själv sen oxå, som typ såhär..

Ha de super!! Keep up the good blogg ;)
Postad: klockan 23:56:21.
Postat av: annah.
såg att du hade hittat mig på min blogg, trevligt att du också bor i sundsvall! :)
Postad: klockan 10:27:14.
Postat av: Karin
Stackars dig. lider med dig. Hoppas du hinner dit igen det blir så jobbigt efteråt annars.



tack för titten och välkommen tillbaka.
Postad: klockan 11:11:10.
Postat av: Jag
Vad jobbigt... Men hon vet...De är jag säker på, men jag hoppas för din skull att du hinner träffa henne innan hon drar vidare...



// Kramis
Postad: klockan 14:43:38.
Postat av: Mipan
Jag vet precis hur det känns. Både min morfar och mormor gick bort för några få år sedan och jag trodde aldrig att jag skulle komma över det, men tiden läker verkligen alla sår. Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0