Äntligen...
jag har varit på IKEA och träffat Lina och hennes två små tjejer! Gissa om det är härligt och gå och snusa på en liten en! Och då är hon trots allt 10 månader... =) Supergoa Alva och Linnea (som blir 5 år i Juni)!
Det blev inte så mycket shopping för min del, hade mest bara ögon för Alva, charmtrollet! Men Lina är det alltid roligt att träffa. =) Det måste vi göra oftare gumman...!
Lina gör superfina smycken oxå, passa på att gå in och kika på dem ---> HÄR

Ni får se bilder så fort jag har beställt det vi ska ha.

Sprang in på Birsta City en sväng och hälsade på Jessica och stötte även ihop med en fd klasskamrat från högstadiet. Kul att se Jessica igen oxå, det var länge sedan nu, vi har sprungit om varandra på slutet.

Så nu är man äntligen hemma igen, har hämtat hem mina två kära barn och nu funderar dom på om dom ska sova hos morfar eller inte inatt. Tindra vill, Adrian vill inte just nu, han ville för en stund sedan. =) Svårt att bestämma sig i den åldern. ;-)


Publicerad: klockan 16:02:42.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:03:42.
Postat av: Monica
Hej!



Jag tänkte tipsa dig om Gratisbio, som är en jättebra sida där poäng=presentkort. Poängen får du genom att klicka på reklam, busenkelt! Välj bland biobiljetter eller presentkort på bland annat H&M, Kicks, Stadium, Mio och många fler! Bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201



Genom att ange "M0lle" som värvare får du 75poäng som välkomstbonus!



En annan bra sida är http://www.freestreet.se/?r=147 som är alldeles ny och också är jätte bra :D Och denna http://www.gratismode.se/?c=11878 är grymt bra med! Dem två fungerar på samma sätt som den första! Lycka till nu =)
Postad: klockan 18:40:48.
Postat av: Cissi
Kom just på att jag glömt svara på din fråga ang mammagalan, nej jag ska inte gå... Bättre sent än aldrig.. :)
Postad: klockan 12:52:10.
Postat av: Fina
Stor är han också ;) 8kg bondkatt.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0