Bananmannen kommer snart...
Jag har skickat hem maken på lunch tidigare idag, han muttrade lite över det. Men han skulle köpa med sig banan och juice åt mig så jag ska stuva ihop smoothies åt honom och mig! Då blir han nog glad igen, tror ni inte? ;-) Han brukar vara lätt att muntra upp!

Jag har hunnit träna magmusklerna och sätesmusklerna..eller nja, det finns kanske inte så mycket muskler där just nu men jag försöker bygga upp några. Och sedan blev det en halvtimmes promenad ute i solen! Synd att det är lite halt och slaskigt nu bara, man blev lite blöt om tårna.

Dags att fixa håret och lägga på lite smink så man är fit for fight när man ska till Birsta och träffa Helen och Wilmer. =)
Vi hörs och ses senare!

Publicerad: klockan 12:17:16.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:36:28.
Postat av: jennifer
ROLIGT,allt bra med dig?
Postad: klockan 17:04:57.
Postat av: Petra
svar: Händer inte mycket. Jobbar men finns inget att göra. Och min mobil är död och min kamera oxå! Så därför sitter jag på bloggen nu! Själv då? :)
Postad: klockan 17:08:18.
Postat av: Anonym
www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se



Läs mina dagliga uppdateringar, skriver om allt möjligt!



Idag har jag lagt upp bilder på

två Louis Vuitton väskor varav en är FAKE.



Skriver om mode, smink, tips i alla former, intressanta fakta, HOROSKOP.



Följ mina dagliga uppdateringar!

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se
Postad: klockan 17:31:54.
Postat av: Amanda
Duktis! jobba på!!:D
Postad: klockan 20:55:32.
Postat av: Cissi
Jag jobbar som lärare, på en f-5 skola. Fast jag har ju inte jobbat som lärare sen jag var gravid med Isabelle - dvs på 4 hela år... Ska bli skönt att bli "Cissi" igen och inte bara mamma, hösten 2010... ;)
Postad: klockan 22:47:11.
Postat av: Lisa
hejsan tjejen!

vilken skön dag du verkar ha haft..

jo jag tänkte med ta en promenad ute men de e ju mest halt och slaskigt i dessa byar!

ska iaf försöka få fram cykeln imorron tänkte jag!

måste ut :)

denna vecka är de lite jobb, plugg, kompisbesök och träning som händer.. kanske en inflyttning med!

själv då?

ha de gött.. kramar!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0