Besök..
Martina ringde förut och frågade om hon och Goa kunde komma bort. Så för en liten stund sedan åkte dom hemåt igen. Vi har haft jättetrevligt. Barnen var i extas när dom träffade Goa, och Tindra döpte henne till Moa, Moffa osv. Dom lekte med henne hela tiden. Sötaste vovven! Katterna var inte så förtjusta, men dom gick upp och la sig istället. =)

Fika hade hon med sig oxå, söta Martina.

Jag är lite låg nu i och med farmor..så ni får ursäkta om jag inte skrivit lika mycket på slutet.



Nu ska vi fixa lite mat här...

Publicerad: klockan 16:12:45.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:18:40.
Postat av: Amanda
Ja :D Vad har du gjort mer än att fika idag, latis? ;)
Postad: klockan 19:02:42.
Postat av: Makrill
Okej, synd att jag inte hann varna dig i tid. Den är fruktansvärd! Slutet förstörde verkligen hela filmen tycker jag.



Åh tack, vad glad jag blir :D
Postad: klockan 08:32:48.
Postat av: Makrill
Jaaa, sjukt störande!!



Ja det känns kul :) Hoppas du får en bra dag! :)
Postad: klockan 09:18:03.
Postat av: Jenny
Hej, vill bara berätta att jag bytt adress till min blogg, finns nu på http://jordgubbsblomman.blogg.se Kika gärna förbi och lägg till mig på bloglovin ;-) Hoppas du har en fin kväll! Kram Jenny
Postad: klockan 09:18:16.
Postat av: Jenny
Hej, vill bara berätta att jag bytt adress till min blogg, finns nu på http://jordgubbsblomman.blogg.se Kika gärna förbi och lägg till mig på bloglovin ;-) Hoppas du har en fin dag Kram Jenny
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0