Better than all the rest.

Jag började nynna på Tina Turner låten. Jag är ute sent idag, eller det känns som så men det beror väl på att vi haft en tidig morgon här. Strax efter 7 vaknade vi upp här, jag tror jag blivit bortskämd med att barnen brukar sova till 8 och den senaste tiden har jag dessutom fått lite sovmorgnar.

Senare idag kommer Svärmor, Julian, Natalie och Fredrika hit. Och fram tills dess måste nog städas lite iaf, jag har tänkt göra det länge nu men har liksom inte kommit mig för att sätta igång. Men nu har jag öppnat fönstret och vädrar vårat sovrum och när jag kände friskluften blev jag städsugen. Så nu ska jag äntligen ta tag i detta.

Wish me good luck... In i dimman! ;)



Publicerad: klockan 13:21:40.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:29:12.
Postat av: Caroline Elisabeth på Beautylicious
Sv. Tack ska du ha! :) Gud vad glad jag blir :D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0