Dagens planer?!

Den enda plan som jag verkligen har idag är att åka upp på sjukhuset och besöka farmor.

Vi åkte upp igår kväll jag och Helen. Sedan kom även faster Mia. Vi satt och pratade och en del skratt blev det juh oxå. Jag tror farmor hör oss prata om allt tok, jag hoppas hon hör oss. Vår mysiga farmor!

Vi har haft en softmorgon här efter gårdagens bravader, inatt ringde telefonen, precis då jag kommit hem. Jag fick bege mig ut igen på hala vägen och göra ett litet ärende. Krocka höll jag på att göra oxå, mitt i skönsbergkurvan, ett ställe många krockar på. Det var så halt att bilen gick rakt fram i kurvan på motorvägen, jag svängde och när bilen får fäste och börjar svänga så går den rakt emot mitträcket, och det tog en stund innan jag lyckades få kontroll över bilen igen. Jag har nog aldrig varit så rädd. Hjärtat slog volter i bröstet på mig, trodde för en sekund att det tänkte sluta slå. Tur att lastbilarna bakom inte låg närmare och att det inte kom någon i omkörningsfältet... då vet jag inte vad som hade kunnat hända. =/

Så klockan 01.49 kom jag i säng inatt... skönt att jag vaknade rätt pigg iaf. =)


Mamma och jag.... Love u <3 ....



Publicerad: klockan 10:13:54.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:19:44.
Postat av: Amanda
naaaaw..vilken gullig bild!! Jag hoppas också att det blir en bra resa, tack :D
Postad: klockan 10:42:24.
Postat av: binded magazine
Tack för din kommentar, snart kör vi igång, du är väl med från start? =)
Postad: klockan 11:31:54.
Postat av: Emma
åh, vad tråkigt. Hoppas att det vänder till det bättre snart : )



Ta hand om dig!



EC
Postad: klockan 11:38:44.
Postat av: jane
hejhej god förmiddag...fina barn du har:)))

jag är med i 2 stycken veckans bloggtävlingar...

vill du rösta på mig blir jag jätte glad...

Kramizzzzz
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0