En ny dag och nya möjligheter..
igår kväll kom jag hem strax efter midnatt. Jag och Helen åkte upp till farmor till strax före 20.00 igår, vi hade med oss kaffe och kakor till alla som kommer och hälsar på där varje dag. Vi pratade om allt möjligt och det blev som vanligt en hel del tok, farmor får höra mycket nu hon. Vid 22-tiden kom kusin Gabriel och när sköterskan tittade in så skrattade hon lika mycket som oss innan hon gick därifrån. Man försöker hela tiden hålla modet uppe.

Imorse fick jag sovmorgon igen av min vackra A, men strax innan dom skulle åka så vaknade jag till och åkte med så jag fick bilen. Idag ska vi juh upp till Farfar och busa lite, vi ska laga någon mat med honom och sällskapa honom. Han är så ensam nu. Så idag ska jag hämta hem barnen tidigare från dagis.

Men innan jag ska iväg tänkte jag försöka hinna ta hand om vårt hem en sväng, det förfaller snart... ;-) Lite tvätt att ta itu med, lite städning att stå i. Fattar inte hur jag ska hinna med mig här hemma riktigt?! På måndag ska här vara fint och städat för då händer det ett och annat här.

Om 24 dagar blir vår minsta skatt 3 år...tiden rinner iväg.. =)

       

Publicerad: klockan 11:06:32.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:31:18.
Postat av: Emma
åh, så söta bilder! : )



ja, det var också riktigt gott vill jag lova ; )

har provat H&M's concealer, då jag hört av många att den ska vara bra. Men icket! den var inte alls något att hänga i julgranen : (



EC
Postad: klockan 15:15:20.
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!
Hejsan, sötis! Gulliga bilder!!

Det skulle vara jätte kul om du svarade på våran Dagens fråga, men bara om du har tid och lust! Idag lyder den:

Om du fick 20000 skulle du raka av allt ditt hår då?

Kram på dig!!

/http://sommarungarna.blogg.se
Postad: klockan 15:35:47.
Postat av: mickilicious
Söta kort:)
Postad: klockan 16:49:39.
Postat av: Therese - Eira min ögonsten
Hej!



Tänkte bara berätta att jag just nu har en tävling på min blogg där man kan vinna en sån där fin barbapappa som Eira har i sitt rum på väggen :)
Postad: klockan 17:51:55.
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!
SV: aha, okej! Vad roligt att du vill vara med!!!

Haft en bra dag?*

KRAMAR!
Postad: klockan 17:59:03.
Postat av: Therese - Eira min ögonsten
Gör det :D
Postad: klockan 18:00:27.
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!
SV: Jaa, superbra!! Så gulliga bilder asså!!

KRAMAR
Postad: klockan 18:25:46.
Postat av: Jessie
Helloooo

Får du inte mina sms'???
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0