Fönsterputsning ger vårkänslor.

Imorse var jag som sagt på möte och det gick jättebra, åkte hem efteråt och skjutsade A på jobbet. Sedan drog jag iväg ut till mormor och hjälpte henne putsa fönstren. Vilka vårkänslor man känner när man gör ren fönstren! =) Knepigt det där. En sväng på affären och åka med pappersåtervinnningen hann jag oxå med åt henne.

Vi hann fika lite bullar innan jag åkte och hämtade hem barnen. Vi åt vår första vårglass idag och sedan gjorde vi en avstickare till mormor med en dricka. Hon sa att hon var sugen på det och då ska hon banne mig få det oxå, tycker jag! ;-) Hon har det inte så lätt min lilla mormor.


Jag har fyndat idag oxå, fick med mig ett blombord, och en fruktskål från mormor. Roligt! Får se vart man ska ha blombordet...?


Så här har det varit full rulle hela dagen, jätteskönt för dagen har rusat fram. Inte så tokigt när A jobbar till 20.00 hela denna vecka. Då är det extra bra att hålla sig sysselsatt.


Har hunnit prata med min gulliga kusin idag oxå! Vi håller på att diskutera kring dödsannonsen vi ska sätta in för farmor. Och imorgon har vi planer på att åka upp till farfar under dagen och göra våfflor på hans födelsedag!! =)


Nu ska jag lägga barnen...

Later Alligator!



Publicerad: klockan 18:48:11.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0