Full som en kastrull...
...ramlade maken in inatt. Undrar om han kommer vara pigg idag? =P

Jag är uppe med tuppen denna morgon, men egentligen ville jag bara ligga kvar i sängen och dra mig..lääänge till. Men barnen skulle göras klar och sedan ska juh dom på dagis. Så jag har varit dit med dom nu och Adrian blev nog rätt glad när han såg att både Robin och Viktor var där idag. =)

Nu ska jag göra en liten fuling...tänker lägga mig en timme och sova. Jag är sjukt trött, hade så svårt att sova inatt och när maken kom hem blev det inte lättare. Han snarkade och snarkade....vilket han inte brukar göra. Grymt jobbigt! Så jag puttade och puttade på han, ni vet när man skakar till dom så slutar dom snarka i typ 20 sekunder. =)

Nepp nu lägger jag mig...Ses Sen!


Publicerad: klockan 09:41:52.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:40:30.
Postat av: Ramona
Hej!

Jag och min syster är psykologistudenter på Kristiansstads högskola och håller för tillfället på med vår avslutande c-uppsats på kandidatnivå. Syftet med vår uppsats är att ställa allmänhetens åsikter emot forskning inom området. Undersökningsområdet vi valt att fördjupa oss i är pedofili och dess rehabiliteringsmöjligheter.



Enkäten är 100% anonym och vi skulle bli oerhört tacksam om du skulle vilja fylla i den.

Ifall du är intresserad så kan du skicka din mailadress till mig så får du enkäten.



Tack på förhand
Postad: klockan 11:34:14.
Postat av: Anonym
Hejsan sötnosen! :) Är allt bra med dig idag? :D



Kram

/Linnéa
Postad: klockan 11:37:27.
Postat av: Cissi
Hoppas att du får någon sömn! Låter som att du behöver det efter den där kvällen/nattten. :)
Postad: klockan 13:46:06.
Postat av: KEYA
haha så roligt !
Postad: klockan 13:54:32.
Postat av: Leonora - The Crazy one
Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?
Postad: klockan 16:04:37.
Postat av: Anonym
Sv: Okej! :) Med mig är det bara fint! :D



Har du för dig då?



Kram

/Linnéa
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0