Härliga söndag..

en natt med halv dålig sömn lämnar jag bakom mig.
Jag har hunnit med en del denna morgon, tvättar och tvättar, kommer bara ny tvätt hela tiden. Sedan har jag plockat undan en del nere och nu ska jag ta tag i övervåningen oxå.
Imorgon kommer det hit en värderingsman och huset ser ut som att det är värt en femma på ett ungefär. Det blir kaos hos oss när någon är sjuk, all energi går åt till att ta hand om den som är sjuk, i det här fallet Adrian. Nu tänker ni säkert men ni är juh 2! Ja visst är vi 2 om det, men om man båda två måste upp mitt i natten för att bädda rent, duscha barn och torka spyor så sover man ofta i omgångar dagen efter. Iallafall vi. =)

Och när man inte sover då orkar man inte bara städa och plocka, nej hemmet får till en del förfalla. Dessutom har A jobbat hela veckan, och jag har farit till farmor. Så det har inte funnits tid till att göra annat än det nödvändigaste. Men som sagt idag måste vi ta itu med det. Det kan inte se ut så här imorgon.

Jag ska iväg till sjukhuset ikväll dessutom och sitta hos farmor, så jag har en deadline.. 19.00.. Tur att vi är lediga båda två. =p

Vad gör alla andra denna lördag?

Kommer bild senare på Adrians rum och förresten, det finns fortfarande inbjudningar till Spotify!! =) Lämna din mail om du är sugen, ni som lämnat mailadress har fått en inbjudan nu idag. =)



Publicerad: klockan 13:55:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:54:07.
Postat av: erika
ja det var supergott =) ha en fortsatt skön söndag!
Postad: klockan 15:13:06.
Postat av: caroline
Sv: Ja, det är jättekrånligt med alla semifinaler, kvartsfinaler och sånt :S tycker det var bäst för länge sen då man bara hade en enda tävling!
Postad: klockan 16:01:53.
Postat av: Maria
Fin blogg du har...



Hej Hopp och ha en fin söndag
Postad: klockan 16:31:52.
Postat av: Tesstamente
Oj, vilken dag- här har det varit betydligt lugnare- alla måsten och borden har sopats in i hörnen för nu:-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0