Ibland blir saker bara så fel.
Ni kanske vet hur det är när man hamnar i en sits då man inte på nåt sätt försöker vara otrevlig men när man skriver saker så kan det helt enkelt uppfattas väldigt fel. Det är lätt att uppfatta saker fel i skrift. Tro mig... I know.

Idag har jag varit hos farfar tillsammans med Helen, Wilmer och Marie. Vi hade våffeldag och gräddade våfflor tillsammans. Farfar fyllde dessutom år idag, Stort GRATTIS! =) Jag passade på att mysa med lillprinsen Wilmer, han är bara för go och mysig! Vad jag tycker om dig prinsen. 

Sedan for jag hem, hämtade upp barnen och kom på att det var våffeldag på dagis, så medans barnen åt en våffla var så satt jag bredvid och myste. Sedan blev det bråttom hemåt igen, Bamsegympa nu på kvällen. Och det var riktigt trevligt, man träffar lite trevliga mammor som man pratar med och fördriver tiden med och under tiden har barnen superroligt. =)

Nu ska jag röra ihop två smoothies åt mig och gubben sedan blir det film.
Imorgon ska vi på möte på banken..
Sov Gott!!

Publicerad: klockan 21:40:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:11:41.
Postat av: lisette
Hejsan :) har precis lagt in lite mer kläder och så på min outlet så ligger inne ett 20 tal olika saker där nu :) hoppas du kan ta dig en titt in dit, kolla adressen här nedanför..



Http://lisettee.blogg.se/outlet



Hoppas du tittar in, kram lisette!
Postad: klockan 12:03:51.
Postat av: Helen
Förstår va du menar gumman. Men strunta i det där nu. Du och alla andra som känner dig vet att det inte var illa menat. Deppa inge mer för det nu.



Många kramar från mig och Wilmer
Postad: klockan 16:18:12.
Postat av: jenny
kikar in.



Mm våfflor e gott gott :)

ha det bra :)

Postad: klockan 18:13:45.
Postat av: Lisa
oh gud vilken fin blogg du har!! och söta barn :) hoppas att du har en bra kväll!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0