Im sitting down here..
och luften gick ur mig för en stund. Ni vet kanske hur det blir när man städar och tar en paus?
Jag blir ofta fast i pausen... har lite ångest idag oxå, känner att det trycker på i bröstet.

Nu ska jag sätta igång igen. Tror jag tar itu med Adrians rum.. så man hinner med lite innan man ska upp på sjukhuset ikväll, för det är tanken att jag ska dit och prata lite med farmor. Känna henne klämma vår hand och veta att hon är här hos oss än...

Adrian spelar dataspel och Tindra leker på rummet.
Ciao!

Publicerad: klockan 16:25:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:31:50.
Postat av: malinm.se
Oh okej :) jag har hållt på sen november förra året :)
Postad: klockan 16:54:43.
Postat av: carro
Hej, jag har en frågestund i bloggen. Kika gärna i och skriv din fråga där :)



puss
Postad: klockan 17:27:52.
Postat av: zandra
Haha aaa de där blev tokigt :P Det roliga va att jag skrev fel på kuvertet till sambon oxå ;) Haha, clever girl! :)
Postad: klockan 17:37:09.
Postat av: sofia
Tack :) Jag säger detsamma om din..
Postad: klockan 19:07:37.
Postat av: Cissi
Vilken härlig blogg du har! Hit kommer jag tillbaka. :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0