Madagaskar 2
Har vi legat och sett hela högen nu. Alex blev hemma med oss eftersom jag inte heller mår något vidare. =/ Jag hoppas hoppas att dom andra slipper det.. Magsjuka är det värsta (om man ser till feber osv.) man kan råka ut för, pratade med Martina förut och vi sa det att man har hellre feber en vecka än kräks en dag. Nu har Adrian feber oxå, han är het som en ugn.

Huset är halvt i kaos och på måndag behöver vi ha snyggt och rent här. Men just nu tillåter vi oss att bara ligga sjuka.

Supertrött är jag idag oxå, trots att jag sov 2 timmar förut, men inatt lyckades jag i för sig bara sova i ca 1-2 timmar så det är väl inte konstigt. Det brukar bli rätt dålig sömn när det kommer till magsjuka.

Publicerad: klockan 15:30:12.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:18:11.
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!
Hejsan sötu!

Du ville vara med i vår Veckans blogg tävling!

Nu kan du se på inlägget om du är en av de sju tävlande!

Var du det? Grattis isåfall! Kramar på dig!
Postad: klockan 16:34:55.
Postat av: Jasmin
Hejhej! Jag har en frågestund i min blogg, så om du har lust kan du väl titta förbi och ställa en fråga. =)
Postad: klockan 16:50:54.
Postat av: KEYA
svar: tack ska du ha, vilken söt familj du har :)
Postad: klockan 17:00:05.
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
kan tänka mig att platta skor är ett måste med två småbarn =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0