Möten.
Nu är jag hemma, jag har farit och flugit idag. När vi till sist lyckades komma iväg vill säga. För idag mådde min man som han förtjänar, han låg på soffan och skrek "Jag vill inte jobba"... Dom drack Tequila igår, är det någon som inte blir bakis av det? Jag kan inte ens dricka det längre, jag drack ur en halv tequilaflaska när jag var yngre och inte lika klok som idag, jag var dålig i 2 dagar. Jag kan efter den dagen inte längre dricka det. URK!

Iaf så skjutsade jag A på jobbet till sist och jag for till sjukhuset och min samtalsterapeut. Hon är superbra och det är roligt att höra henne säga att jag ser ut att må bättre. Det är det jag strävar efter. Att få må bra. =)

Jag har hämtat hem barnen från dagis och fröknarna berättade att Tindra har superjobbigt med hostan just nu. Stackarn. Får se hur hostan är till imorgon, hon ska inte gå på dagis om den är som nu iaf. Riktigt jobbigt för henne just nu, hon hostar hela tiden.


Skruttan hemma hos sin farmor!

Publicerad: klockan 16:13:49.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:56:24.
Postat av: Leonora - The Crazy one
sv; härligt :)

nja sådär, sjuk "/

gör du då?

Tack så mkt :)
Postad: klockan 20:34:43.
Postat av: Anonym
Long time no see....



Miss you...
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0