Oh Happy day!
Jag har ännu inte kommit i säng...jag är överlycklig just nu och denna stund vill jag ta till vara på. Jag vet inte varför men jag kan bli väldigt lycklig av musik. Så nu sitter jag i soffan och skriver medans jag skrålar för fulla muggar för min make! Jag visar honom några halvtokiga moves och sedan skrattar vi båda åt dem... Ja på ett ungefär ser våra kvällar ut såhär. Mycket tok och skratt! Men en skratt förlänger livet, det vet vi juh alla redan om. ;)

Vi kollade även våra skattekonton som man kunde kika på nu hos Skatteverkets sida. Det visar sig att vi kommer få en hel del tillbaka på skatten i år...Vilket inte gjorde kvällen sämre! =)

Jag hoppas och tror att framtiden ser ljus ut! Jag har en underbar familj, underbara släktingar, underbara vänner och jag kämpar emot min depression...det finns bara en vinnare i detta liv..mitt liv...och det är jag!! =)




Publicerad: klockan 22:45:35.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 08:46:19.
Postat av: Amanda
Hur kollar man det??:)
Postad: klockan 20:54:48.
Postat av: Cissi
Det är det bästa som finns, underbara nära och kära som bara finns där. I vått och torrt.



Låter som att ni har härliga kvällar!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0