Paket.
Det kom paket på posten idag, paket från mormor till Adrian och Tindra. Gissa om dom blev glada! Adrian fick som han själv sa, Coola saker och Tindra fick lite barbies och lite tjejsaker. Adrian fick dessutom 100 kronor att handla för, lyckan var total! =)

Kvällen har varit lugn, jag har suttit hos farmor och lyssnat på hennes alltmer ansträngande andning. Men vill ni veta något konstigt? Trots att läkarna sagt att hon kommer att dö, trots att jag är där någon gång i princip varje dag och ser hur dålig hon är så känner jag på något sätt att hoppet inte övergett mig än. Eller är jag bara för uppstressad, kan jag bara inte se hela sanningen? Jag kan inte gråta, hon lever och så länge hon lever finns hoppet kvar. Det tror iaf jag.

Publicerad: klockan 21:56:05.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:21:43.
Postat av: sara engblom
jag håller med dig jag hoppas att hon inte dör . man kan ju alltid hoppas att hon klarar sig . :)
Postad: klockan 08:48:19.
Postat av: Matilda Östman - the life of
Tack så mycket:D detsamma!

Jag är också väldigt skrockfull..:)

Allt bra med dig idaG?

Kramar

Matilda
Postad: klockan 08:56:07.
Postat av: Frida
Snygga och trendiga smycken till mycket bra priser hittar du i min blogg! Gå in och kika vetja :)



fridafritzon.blogg.se
Postad: klockan 09:12:34.
Postat av: Angelica
jo det hoppas jag med. Får se om de vågar svara i telefonen och prata med oss snart
Postad: klockan 09:14:12.
Postat av: feztis
tack detsamma :)
Postad: klockan 09:28:15.
Postat av: Tess-Angelica
Tack detsamma!
Postad: klockan 09:37:52.
Postat av: Ida
Tack så mkt :) Och detsamma. Jag hoppas det går bra för dig!
Postad: klockan 11:13:36.
Postat av: sofie
sv: tack, kan behövas :)
Postad: klockan 11:29:46.
Postat av: Humorbloggen
Kul du gillade historian välkommen tillbaks.
Postad: klockan 12:39:40.
Postat av: bea
Tack för den fina kommentaren. Jag förstår dig. du får mer pengar som arbetslös än som tex deltidsanställd.. hur nu det funkar. Till och med på arbetsförmedlingen råder dom en att säga upp sig om man får dåligt med pengar.. SJUKT!

men jo snart går det väl upp hoppas jag...

Ha en super bra dag! :)

/B
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0