Pictures...
Vi fick mejl idag ifrån Jessica och Daniel som verkar ha det underbart i Thailand, jag är inte alls avundsjuk. Dom verkar ha det på tok för varmt. ;-)

Jag har inte heller kommit iväg på någon promenad, istället har jag suttit och lagt in musik på min ipod. Så imorgon kanske jag kommer iväg äntligen, jag vill nämligen hemskt gärna ha något att lyssna på när jag ska ut och gå. Så imorgon hoppas jag på fint väder! =)

Jag har suttit och kikat på Sjukhuset, och när dom filmade ifrån Förlossningen så kände man en längtan. För det är juh så underbart när man för första gången får upp sitt lilla barn på bröstet och all den kärlek man känner ifrån första stund.

Sedan såg jag på Familjen Annorlunda... mysigt men kanske lite för många barn för mig. ;-)



Publicerad: klockan 21:22:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:42:23.
Postat av: lisette
hehe för snäll är jag aldrig, jag kan säga ifrån :D
Postad: klockan 08:57:03.
Postat av: Kajsa
Tack det samma!
Postad: klockan 10:57:04.
Postat av: Cissi
Tittade också på sjukhuset, fick en liten tår i ögat vid förlossningsscenen. :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0