Right now...
Sitter jag här hemma framför lilla datan... Adrian är hos sin kompis Albin och dessa pojkar har juh så otroligt kul tillsammans. Dom leker så ofta dom kan nu och jag tycker det är underbart att han hittat en pojke som kommer vara kvar med honom nästa år också. Tindra leker för fulla muggar här hemma och vilken fantasi hon har! Ibland så blir jag sittandes tittande på hennes lekar, hon är för söt. Våran skrutta som blir 3 år på Lördag.

Alex är och handlar mat, vi tänkte slänga ihop en Tacogratäng här hemma. Riktigt gott.. och Adrian ringde och berättade att han skulle äta hos Albin, vilket han såklart fick. =) Så vi får väl se när han ringer och vill hem..?

Jag försöker göra en matlista...det är så svårt. Gör en på 6 veckor så man har lite planering. Ska bli så skönt att slippa bestämma från dag till dag.

Ja det var väl lite update från mig.. =)
Ni är välkomna att bidra med tips på olika maträtter! ;)



Publicerad: klockan 16:33:35.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:07:53.
Postat av: Maja
I dag gör jag ungsstekta kycklingfileer med bacon rullat runt. Om man vill kan man först skära en liten ficka i kycklingen och fylla med gorgonzola eller mozzarella. Supergott!

Fast tacogratäng är inte fel det heller:)
Postad: klockan 20:00:30.
Postat av: Cissi
Vad är tacogratäng? Det lät riktigt gott.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0