Römsta Rännet..
Denna morgon började med en sovmorgon som gjorde att vi fick stressa för att hinna med oss. Vi försov oss imorse och det är tur att man har barn som vaknar före 9 kan jag säga. Utan dem skulle vi försovit oss ännu längre, A:s väckarklocka har nämligen blivit knäpp och slutat ringa en del mornar.
Barnen skulle åka skidor på dagis idag, Römsta Rännet..så kom vi på att Addes skidor är på dagis så det var bara att traska iväg. Tog med skidor åt Tindra oxå, och båda två åkte! Tindra för första gången och jag måste säga att hon var superduktig, min lilla prinsessa... iallafall så blev jag kvar med en del andra föräldrar för att hjälpa till när barnen åkte. Så när jag äntligen skulle gå hem så blev min lilla prinsessa inte så överlycklig. Hon grät så det gjorde ont i hjärtat på mig!

Planerna för dagen är att plocka undan i köket, eventuellt möblera om där?! Byta gardiner och tvätta fönstren. Sedan ska jag iväg och klippa mig, jag lägger ut en bild senare under dagen. Direkt efter ska jag hämta upp Tindra på dagis och vi ska hem och laga lite middag. Adrian ska följa med sin kompis Albin hem efter dagis, gissa om dom var lyckliga idag! ;-)

Nej dags att sätta igång!


Mina tulpaner som står på köksbordet, min katt försöker ta död på dom genom att välta ut dom och vatten över hela golvet!

Publicerad: klockan 11:17:40.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:44:34.
Postat av: Jessie
Hey sweet..

Har inte hittat min laddare ännu men var och nappade pappas, så nu e den på laddning efter att ha varit död ett tag. Hur e det? Vi måste ses innan vi åker, kanske en fika på måndag ? Med Martina? Skulle vara mysigt.. Kram och Puss
Postad: klockan 12:55:03.
Postat av: Maria
Vad mysigt med skidåkning! Något jag saknar här nere i södra sverige..



Ha en bra dag!
Postad: klockan 12:03:08.
Postat av: Cissi
Åh, vad kul för dem att få åka skidor på dagis - mina har som mest fått åka stjärtlapp några gånger i år... Och nu är snön borta och våren på ingång... tralalala
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0