Sjukhus...
är det inte sjukt hur trött man blir när man kommer in på sjukhus? Jag känner mig helt slut efter att vi suttit där så mycket, men det kommer inte vara så för alltid, och det är bra mysigt att sitta där nära farmor och prata. Oftast är det alltid någon där, farmor är inte mycket ensam. Det är många som vill vara med henne och vi är en stor släkt, hennes 6 barn, sedan är vi ungefär 22 kusiner om jag inte räknat helt tokigt, och sedan lite barnbarnsbarn på det. Vi får ofta höra på sjukhuset att vi är så otroligt många.. vilket är roligt för det betyder att farmor är väldigt älskad av många!

Ikväll var vi 10 st där som mest. Samtidigt. I ett litet rum. Och jag tänker njuta för varje dag vi får träffa farmor en liten stund till...

Med det säger jag God Natt och Sov Gott...


Publicerad: klockan 23:35:25.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:35:19.
Postat av: KEYA
Så fint.
Postad: klockan 09:12:00.
Postat av: Josefine
Det måste vara härligt ändå för din farmor, att ha så många i sin närhet! Det gör hennes dagar bättre! Kram !
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0