Släkten är värst!
Jag är hemma. Har lite svårt att varva ner nu.

Så vad har hänt ikväll? Jag har blivit övertygad att köpa 2 marsvin, japp ni läste rätt. Vi äger numera 2 marsvin, Adrians som han döpte till blixten och Tindras som hon döpte till "Rosa Öron". Egentligen skulle bara Fredrika köpa marsvin men så kom vi på något underligt sätt därifrån med 4. Tjejen vi köpte dom av var minst sagt konstig.

Sedan for jag hem och vände i dörren eftersom jag skulle upp till sjukhuset och hälsa på farmor. Mina kusiner var där och jag måste säga att kvällen flög fram, vi fick oss en del skratt som alltid när vi träffas, vi fick sitta hos farmor och bara vara med henne. Hon har andningsuppehåll och det börjar kännas riktigt nära slutet, med andra ord, det känns tyngre och tyngre i hjärtat.

Idag har jag sett min man i ca 10 minuter, men vi får ta igen detta senare. Bilder på hemmet kommer förhoppningsvis imorgon, jag hann inte med mig ikväll då jag nyligen kom hem.

Kom nyss på 2 saker jag glömt nu idag och ikväll... Jag skulle ringa upp pappa eftersen jag varit hos farmor, jag hoppas och tror att han ligger och sover nu och jag ringer honom imorgon istället. Klockan är lite väl mycket nu.
En till grej jag glömt som är rätt viktig...JAG HAR GLÖMT ATT ÄTA IDAG...jag har inte ätit nånting.

Huset är åtminstone rent och snyggt igen! =)



Publicerad: klockan 01:31:53.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:15:14.
Postat av: Josefine
Ha en bra helg!



Kramar till er!
Postad: klockan 16:12:24.
Postat av: Anonym
Snygg marssvin!:D
Postad: klockan 18:34:32.
Postat av: Cissi
OJ, hoppas att du inte vaknar hungrig i natt då... Marsvin. Hmm, Isabelle har börjat tjata om husdjur men Peter är allergisk så här kommer det inte in några pälsdjur. :(
Postad: klockan 10:22:11.
Postat av: J
Haha rolig bild :P
Postad: klockan 13:31:46.
Postat av: Daniel
Hoppas farmor repar sig!Håller tummarna!



Ni med hamstrar - jag med en massa hundar. Visst är det härligt med djur ändå!
Postad: klockan 15:30:51.
Postat av: Terese
Hej, vilken fin blogg du har. :)

Allt bra?
Postad: klockan 15:30:56.
Postat av: Terese
Hej, vilken fin blogg du har. :)

Allt bra?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0