Softarkväll i soffan med choklad..
..så mysigt har vi det just nu. Vi sitter och tittar på tvn, fotboll just nu äter choklad och bara slappar.  =)
Så skönt att inte göra nåt mer ikväll, bara vara med familjen, ja eller just nu med A eftersom barnen ligger och sover.

När vi hämtade A efter jobbet så får vi upp allihopa en sväng till farmor, vi var där max en halvtimme eftersom barnen skulle hem och sova. Jag är så trött och slut efter denna vecka så jag kände att ikväll måste jag försöka vila och somna tidigt. Hoppas man slipper drömma mardrömmar, drömmer mycket sånt just nu, inge trevligt alls.

Nej som jag sa...nu är det kvällen... Sov sött allihopa!!
God Natt...


Jag och Alex med Adrian som här var 6 månader... =) Love u darlo!

Publicerad: klockan 22:32:06.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:20:14.
Postat av: Jasmina
Vad fin bild! Jag diggar Adrians öronskydd! :D god natt!
Postad: klockan 00:31:54.
Postat av: Emma
jag har provat den från MUS & den är jättebra. Dock så tycker jag att den kan bli lite lite för tjock, speciellt under ögonen. : ) Funderar på att kolla om too faced har någon , då deras mascara var helt underbar : )



EC
Postad: klockan 09:35:34.
Postat av: Anonym
Cool bebbe =D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0