Vad händer i helgen?
I helgen kommer som sagt svärmor med familj. Förhoppningsvis blir det utgång för oss på lördag, kommer bli så skoj. Det var för länge sen vi var ut sist. =) Får se om några fler följer med?

Annars blir det nog en del svängar upp till sjukhuset och farmor. Kanske ska försöka få iväg sopsorteringen till återvinningsstationen oxå. Det vore bra om vi fick iväg det iaf.

Nu ska jag fortsätta städandet...Tindras rum är klart och ommöblerat, det blev verkligen superfint! =) Ska ta en kort som ni får se sedan.

Publicerad: klockan 17:02:39.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:24:24.
Postat av: Matilda Östman - the life of
Härligt att höra :) du verkar ha fullt upp idag!

Med mig är det bra, så skönt att det är helg!

Kramar

Matilda
Postad: klockan 17:31:25.
Postat av: Cissi
Ska bli spännande att se bilder! Hoppas att ni får en trevlig fredagkväll!
Postad: klockan 18:13:16.
Postat av: Allt Om The Hills.
Om du älskar The Hills så drar jag igång en the hills tävling på min blogg där du kan vinna dvd boxen säsong 2! Kika in och var med och tävla du också! :)
Postad: klockan 19:47:26.
Postat av: Angelica
åh tack så mycket :)

hoppas du hade en bra dag!

min kväll blir en lugn kväll framför tv:n bara!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0